Veelgestelde vragen

Het lukt mij niet om in te loggen.

Controleer of u uw email adres en wachtwoord correct hebt ingevoerd. Staat uw CAPSLOCK bijvoorbeeld aan? Bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u deze herstellen door bij het inlogveld op 'wachtwoord vergeten?' te klikken. Volg vervolgens de instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Lukt het dan nog steeds niet met inloggen, neem dan Contact met ons op.

Ik heb een abonnement, maar ik kan niet bij mijn projecten.

Probeert u eens uit te loggen (Mijn Account -> Uitloggen) en weer in te loggen. Mocht u dan nog steeds niet bij uw projecten kunnen, neem dan Contact met ons op.

Mag ik mijn account delen met derden?

Nee, uw account is persoonsgebonden. Derden moeten een eigen account aanmaken en een eigen abonnement afsluiten.

Hoe kan ik mijn email adres wijzigen?

Neem hiervoor contact met ons op.

Mag ik mijn account overdragen aan een collega?

Dit is, onder voorwaarden, mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.

Als ik mijn abonnement stop zet, ben ik dan mijn projecten kwijt?

Uw projecten blijven altijd aan uw account verbonden, ook als u geen abonnement meer heeft bij ons. U heeft echter geen toegang tot de projecten. Besluit u opnieuw een abonnement te nemen, dan kunt u weer bij uw projecten.